» دانلود آهنگ سیروان خسروی به نام بهار نزدیکه

  » اخبار روز دنیا را از ما دریافت کنید
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 395
بازدید هفته : 404
بازدید ماه : 463
بازدید کل : 156917
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

آمار سایت

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» عکس+عکس+18
» ردیاب خودرو
» همسریابی
» درگاه واسط

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موزیک_فیلم و آدرس miniveb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» دانلود آهنگ سیروان خسروی به نام بهار نزدیکه
» خبر.............کرایه تاکسی زیاد شد
کرایه تاکسی زیاد شد ر
از دو هفته پیش از عید، بسیاری از راننده های تاکسی، کرایه ها را افزایش داده اند. در روزهای نوروز هم این افزایش کرایه، رسمی شد.
 

کرایه تاکسی ها حداقل 15 درصد گران شده است. تقریبا معادل افزایشی که همیشه شورای شهر تهران در نظر می گیرد. هرچند پیش از این معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پیشنهاد افزایش 20 درصدی کرایه های حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری برای سال 91 خبر داده بود.

اما مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفته که رانندگان تاکسی حق افزایش کرایه‌ها را قبل از ابلاغ رسمی ندارند.

محمد احمدی بافنده دراین باره به مهر گفته است: "رانندگان تاکسی اجازه افزایش کرایه ها قبل از قانونی شدن نرخ ها را ندارند و در صورت اعلام هر گونه گزارشی از سوی شهروندان به شدت با متخلفان برخورد می کنیم . افزایش کرایه ها باید هر چه زودتر در شورا و فرمانداری به تصویب برسد زیرا توجیهی برای رانندگانی که همه هزینه هایشان افزایش داشته است وجود ندارد که کرایه های سال گذشته را دریافت کنند."

به گفته او نرخ کرابه تاکسی ها در اولین جلسه شورای شهر تهران در سال 91 بررسی می شود: "افزایش قیمت ها منطقی است و امیدواریم هرچه زودتر نرخ کرایه‌های سال 91 نهایی شود."

شورای شهر تهران در حالی قصد افزایش کرایه تاکسی ها دارد که تیرماه سال گذشته کرایه های تاکسی برای دومین بار افزایش 15 درصدی داشت. به همین دلیل مسوولان وزارت کشور اعلام کردند با افزایش قیمت در سال 91 مخالف هستند. البته در موارد گذشته هم وزارت کشور با افزایش کرایه تاکسی ها مخالف بوده است، اما این اتفاق افتاده است.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............خبر پناهندگی بازیگر معروف تکذیب شد
خبر پناهندگی بازیگر معروف تکذیب شد
خبر پناهندگی امین حیایی بازیگر سینما که در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه ساخت ایران است، تکذیب شد.
 

به گزارش روابط عمومی مجموعه «ساخت ایران»، چند روزی است در برخی محافل و سایت‌های ضد نظام جمهوری اسلامی ایران خبری مبنی بر پناهندگی امین حیایی به کشور انگلستان شایع شده است، از این جهت روابط عمومی سریال «ساخت ایران» بر آن شد تا اذهان عمومی را نسبت به کذب بودن این خبر روشن سازد.امین حیایی در حال حاضر در خارج از کشور مشغول بازی در ادامه مجموعه «ساخت ایران» است و هیچ‌گونه تصمیمی مبنی بر ترک وطن ندارد.

 

این چندمین بار است که پس از شروع تولید این مجموعه شایعاتی دامن‌گیر اعضا می‌شود. با این اوصاف سریال به قوت خود ادامه دارد و سری سوم مجموعه نیز تا اواخر فروردین به بازار عرضه خواهد شد. این مجموعه توسط محمدحسین لطیفی ساخته و در شبکه خانگی نمایش توزیع گردیده است. حیایی این روزها فیلم‌های «قلاده‌های طلا» و «فیتیله و ماه پیشونی» را روی پرده سینماها دارد.                                                                                         

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:هنر سینما , اجتماعی, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود موزیک ویدیو و آهنگ جدید گروه ۲۵ Band – حق با توست

  

موزیک ویدیو و آهنگ جدید و فوق العاده زیبای گروه ۲۵ Band به نام حق با توست با ۲ کیفیت متفاوت …

|با کیفیت Full HD و بدون تگ تبلیغاتی سایت|

 

دانلود موزیک ویدیو و آهنگ جدید گروه 25 Band - حق با توست

                                          برای دانلود  ادامه مطلب  را کلیک کنید     

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:دانلود موزیک ویدیو و آهنگ جدید گروه ۲۵ Band – حق با توست, 25band hagh ba tost, 25band new music video, hagh ba tost clip, بیست و پنج باند حق با توست, دانلود موزیک ویدیو و آهنگ جدید گروه 25 Band - حق با توست, ویدیوی حق با توست, کلیپ حق با توست, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود موزیک ویدیوی جدید و فوق العاده زیبای گوگوش به نام هیاهو

اولین پُست سال ۹۱ دانلود موزیک ویدیوی جدید و فوق العاده زیبای گوگوش به نام هیاهو با ۲ کیفیت متفاوت …

|با کیفیت Full HD و بدون تگ تبلیغاتی سایت|

به همراه آهنگ این موزیک ویدیو …

 

دانلود موزیک ویدیوی جدید گوگوش - هیاهو

    برای دانلود   ادامه مطلب    را کلیک کنید

نوروز ۱۳۹۱ رو به تک تک شما عزیزان تبریک میگیم و امیدواریم که همیشه شاد و خوشحال باشید و به تک تک آرزوهاتون برسید …

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:دانلود موزیک ویدیوی جدید و فوق العاده زیبای گوگوش به نام هیاهو,هیاهو,گوگوش ,دانلود موزیک , گوگوش به نام هیاهو,, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............هدفون یا اسپیکر: کدام یک برای شنیدن موسیقی بهتر است؟
هدفون یا اسپیکر: کدام یک برای شنیدن موسیقی بهتر است؟
جالب است بدانید که وقتی در مورد مقایسه هدفون و اسپیکرها صحبت می کنیم سلیقه افراد و سن شان هم بستگی دارد...
 

وقتی شما موسیقی را با اسپیکرهای استریو گوش می کنید هر دو کانال استریو توسط دو گوش شنیده می شود. اما هنگام استفاده از هدفون چنین مشکلی وجود ندارد. هر گوش صدای مخصوص خودش را می شنود. گوش چپ صدای مربوط به کانال چپ و گوش راست صدای کانال راست استریو را می شنود.

تمام وظیفه هدفون ها این است که صدا را به درستی به گوش شما برسانند اما وقتی موسیقی را با اسپیکرها گوش می کنید صدای حاصل از اسپیکرها را می شنوید به علاوه صدایی که از انعکاس صدا بر اتاق و دیگر اشیای اطراف حاصل می شود. البته هر چه به اسپیکرها نزدیک تر باشید صدای حاصل را مستقیم تر و بدون انعکاس محیط می شنوید.

اگر روی میز کامپیوتر از اسپیکر استفاده کنید و آنها فاصله مناسبی با گوش شما داشته باشند معمولا تجربه ای خوب و تقریبا مشابه با هدفون به شما می دهد و شنیدن موسیقی را لذت بخش تر می کند.

نکته ای که وجود دارد این است که صدای موسیقی استریو در هدفون ها هیچ وقت به اندازه گوش کردن از طریق اسپیکرها طبیعی به نظر نمی رسد. اما بزرگ ترین مزیت هدفون ها این است که متغیرهای مختلف محیطی را حذف می کنند. هرچند نباید فراموش کنید که صداهای محیط هم به راحتی روی کیفیت صدای هدفون تاثیر می گذارند.

جالب است بدانید که حتی اگر از هدفون هایی با قابلیت noise-canceling استفاده کنید باز هم صداهای محیط بر کیفیت چیزی که می شنوید موثر اند. روش های حذف نویز فقط آنها را کاهش می دهند اما هیچ گاه قادر به حذف آنها نیستند. بنابراین صدای اتومبیل، قطار و همهمه افراد همگی روی کیفیت چیزی که می شنویم تاثیر دارد.

یک راه فایق آمدن بر این نویزها، این است که صدای موسیقی هدفون را تا حد ممکن بلند کنیم که البته با این کار سلامت شنوایی و گوش تان را به صورت جدی به خطر انداخته اید.

در نهایت هیچ هدفونی نمی تواند با یک سیستم اسپیکر غول پیکر رقابت کند. اما همانطور که گفتیم کیفیت چیزی که می شنوید به وضعیت اتاق شما نیز وابسته است.

جالب است بدانید که وقتی در مورد مقایسه هدفون و اسپیکرها صحبت می کنیم سلیقه افراد به سن شان هم بستگی دارد. افراد زیر ۳۰ سال معمولا هدفون را ترجیح می دهند و بالا ۳۰ ساله ها اسپیکر را بیشتر دوست دارند.

این نکته را هم نباید فراموش کنید که ممکن است اسپیکرها لذت بیشتری برای گوش کردن موسیقی به ما بدهند اما قیمت هم گزینه مهمی است. داشتن یک هدفون با کیفیت بسیار خوب حدود ۱۰۰ دلار برایتان آب می خورد. اما برای داشتن اسپیکرهایی با چنین کیفیتی باید حداقل بیشتر از ۵ برابر این عدد هزینه کنید. بنابراین هدفون ها در نهایت ارزان تر تمام می شوند. ضمن اینکه برای لذت بردن از اسپیکرها شاید نیاز باشد کمی در اتاق هم دستکاری کنید تا کیفیت صدای بهتری در اختیار داشته باشید.

شما هدفون را ترجیح می دهید یا اسپیکرها را؟        

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:هدفون یا اسپیکر: کدام یک برای شنیدن موسیقی بهتر است؟, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............ژاپن و انگلیس از زیر قطب شمال به هم متصل می‌شوند
ژاپن و انگلیس از زیر قطب شمال به هم متصل می‌شوند
سرعت ارتباطات در دنیای امروزی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. فیبرهای نوری که قرار است با عبور از زیر یخ‌های قطبی ژاپن را به انگلستان متصل کند، علاوه بر بهبود عملکرد اینترنت، تجارت جهانی را تسهیل می‌کند.
 

عقب‌نشینی و کاهش سطح دریاهای یخ‌زده در قطب شمال شاید برای آب و هوای جهانی خبر بدی باشد، اما برای تجارت بین‌المللی می‌تواند لطفی بزرگ به شمار آید: هم برای کشتی‌های عظیمی که از آبراه شمال‌غربی استفاده می‌کنند و هم برای ارتباطات سریع‌تر از طریق کابل‌های فیبر نوری جدیدی که قرار است در این مسیر کشیده شود. در ماه آگوست / مردادماه، شرکت‌ها شروع به ساخت و نصب نخستین کابل‌های زیردریایی خواهند کرد تا با عبور از زیر اقیانوس منجمد شمالی، مسیر میان‌بر دیجیتالی را بین توکیو و لندن ایجاد کند.

به گزارش نیوساینتیست، قرار است تا دو مسیر کابلی که از بالای آمریکای شمالی عبور می‌کند، به همراه مسیر سومی که برای عبور از سواحل روسیه پیش‌بینی شده، این دو شهر را به یکدیگر متصل کند. طولانی‌ترین مسیر این ارتباطات کابلی پس از کامل شدن، به بلندترین خط فیبر نوری دنیا تبدیل خواهد شد.

دریای منجمد و کوه‌های یخ چالش‌های منحصر به فردی را در مسیر کابل‌گذاری ایجاد می‌کنند، و انجام عملیات تنها برای چند ماه در سال امکان‌پذیر خواهد بود. با این وجود، به گفته دنیس سسارنکوف، از مدیران شرکت Polarnet Project که وظیفه ساخت مسیر سوم را در سواحل روسیه بر عهده دارد، مزایای زیادی برای کابل‌گذاری در قطب شمال وجود دارد. زمانی‌که این کار انجام شود، کابل‌ها به میزان زیادی از بزرگ‌ترین تهدیدی که برای کابل‌ها در آب‌های گرم‌تر وجود دارد در امان خواهند بود، یعنی همان کشتی‌های ماهیگیری و لنگرهای نافرمان کشتی‌های عبوری که خوشبختانه در نواحی قطبی بسیار نادر هستند.

15600 کیلومتر کابل‌گذاری که توسط شرکت Arctic Fibre انجام خواهد شد و ژاپن و لندن را از طریق ناحیه کانادایی قطب شمال به یکدیگر متصل می‌کند، تاخیر زمانی بین پایتخت این دو کشور را به میزان 62 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد. این زمان اندک برای بازرگانان سریع‌السیر که در تجارت خود به ارتباطات فوق‌سریع وابسته هستند، می‌تواند به معنی میلیون‌ها دلار درآمد بالقوه باشد. تقویت‌کننده‌های نوری در هر 50 تا 100 کیلومتر نیز اقدام به تقویت سیگنال‌ها می‌کنند. همچنین جوامع منزوی قطبی با استفاده از انشعاباتی که از مسیر اصلی گرفته می‌شود به یکدیگر متصل خواهند شد.


ژاپن و انگلیس از زیر قطب شمال به هم متصل می‌شوند

  ژاپن و انگلیس از زیر قطب شمال به هم متصل می‌شوند

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:ژاپن و انگلیس از زیر قطب شمال به هم متصل می‌شوند , توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود اهنگ لیلا فروهر به نام باز آمدم

موزیک ویدیوی جدید و فوق العاده زیبای لیلا فروهر به نام باز آمدم با ۲ کیفیت متفاوت …

|با کیفیت HD و بدون تگ تبلیغاتی سایت|

به همراه آهنگ این موزیک ویدیو …

 

دانلود موزیک ویدیوی جدید لیلا فروهر - باز آمدم

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:دانلود اهنگ لیلا فروهر به نام باز آمدم, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود اهنگ حسین تهی به نام قول بده

موزیک ویدیوی جدید و فوق العاده زیبای حسین تهی به نام قول بده با ۲ کیفیت متفاوت …

|با کیفیت Full HD و بدون تگ تبلیغاتی سایت|

به همراه آهنگ این موزیک ویدیو …

 

دانلود موزیک ویدیوی جدید حسین تهی - قول بده

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:دانلود اهنگ حسین تهی به نام قول بده,حسین تهی,دانلود اهنگ حسین تهی ,قول بده,, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود موزیک ویدیوی محسن چاوشی

دانلود موزیک ویدیوی جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام سلام به صلح با ۲ کیفیت متفاوت …

|با کیفیت HD و بدون تگ تبلیغاتی سایت|

 

دانلود موزیک ویدیوی جدید محسن چاوشی - سلام به صلح

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:دانلود موزیک ویدیوی محسن چاوشی , توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود اجرای زنده معین به نام راز خلقت

دانلود اجرای زنده معین به نام راز خلقت در برنامه هشبی با انوشیروان روحانی به همراه اجرای زنده ی آهنگ هوس به یاد بانو مهستی …

 

دانلود اجرای زنده معین - راز خلقت و هوس

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:دانلود اجرای زنده معین به نام راز خلقت,معین,دانلود معین,معین راز خلقت, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............ارزان سفر کنیم: دبی ، شهری با دوچهره متفاوت
ارزان سفر کنیم: دبی ، شهری با دوچهره متفاوت
دبی یکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانهٔ امارات متحده عربی است. این شهر در جنوب ایران و در حاشیهٔ خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان واقع شده است.
 

دبی یکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانهٔ امارات متحده عربی است. این شهر در جنوب ایران و در حاشیهٔ خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان واقع شده است.

دبی بیشترین جمعیت را میان هفت شیخ‌نشین کشور امارات دارد و بعد از شهر ابوظبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات است.

این شیخ نشین بیشترین تلاش را درکشورهای خاورمیانه برای جذب توریست داشته است و اماکن دیدنی فراوانی دارد

 

دبی مال

دبی مال بزرگترین پاساژ جهان است که روبروی برج دبی ، بزرگترین برج جهان واقع شده است . روبروی درب ورودی امارت مال رقص فواره های زیبایی است که هر روز حدود ساعت 7 آغاز می شود که دیدنش خالی از لطف نیست. قسمتی از این پاساژ توسط آکواریوم های زیبا احاطه شده است. در دل این پاساژ غول پیکر منطقه سردی وجود دارد که پوشیده از برف مصنوعی است و تنها محلی است که در دبی که شما سرما را احساس می کنید . دمای این محل به راحتی به زیر صفر می رسد و شما نیاز به پوشیدن لباس گرم دارید. این مکان پیست اسکی مصنوعی دبی است که در نوع خودش بی نظیر است.

برج العرب

برج العرب نام هتلی مجلل در دوبی است. ساختمان آن 321 متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای مصنوعی با فاصله 280 متر از خشکی بنا شده‌است. کوچک‌ترین اتاق هتل 169 و بزرگ‌ترین اتاق آن 780 متر مربع مساحت دارند.

رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از 1 میلیارد دلار آمریکا باشد. برای جبران هزینه‌ها تمامی اتاق‌های هتل بایستی برای 400 سال اجاره شوند.

غالباً هتل برج العرب را «تنها هتل 7 ستاره جهان» می‌نامند اما همیشه تعداد ستاره‌های آن مورد بحث بوده است. هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا ساخته شده است. اجاره کوچک‌ترین اتاق این هتل شبی 6 هزار درهم است. سرو هر غذا در این هتل کمتر از 1000 درهم نیست.

سرزمین عجایب

زمانی که از پل قرهود در نزدیکی پارک کنار خور عبور می کنید، متوجه سقف هایی رنگارنگ و درخشان خواهید شد. اینجا سرزمین عجایب است. یک پارک منحصر به فرد سرگرمی. این پارک از سه بخش تشکیل شده است: خیابان اصلی، پارک سرگرمی ها و پارک آبی (SplashLand) که در هر بخش سرگرمی ها و تفریحات مختلفی ارائه می شود. تعداد بسیار زیادی از دستگاه ها و ماشین ها و وسایل بازی (چه در داخل سالن و چه در فضای باز) موجود است. اتفاقات بسیاری هم می افتد؛ از پرتاب شدن توسط یک شاتل با سرعت 130 کیلومتر در ساعت به ارتفاع 64 متری در مدت 2.5 ثانیه تا یک شترسواری آرام.

 

تور اتوبوس

این تور برای نخستین بار در خاورمیانه ارائه می شود. گردشگران سوار بر یک اتوبوس ابتدا گردشی در شهر دارند و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد خور دبی می شوند و ساعتی را به گردش در این خور می پردازد.

برج خلیفه

برج خلیفه آسمان خراشی است که در دبی با 160 طبقه و ارتفاع 828 متر. به گفته سازندگان این برج ارتفاع برج خیلفه تا نوک آنتن آن به بیش از یک کیلومتر می ‌رسد هر چند تا کنون ارتفاع واقعی این برج اعلام نشده ‌است چرا که با اصرار اماراتی‌ ها طول این برج در زمان ساخت افزایش یافت و از اعلام اولیه فراتر رفت، فعلاعنوان بلندترین سازه ساخته شده به دست بشر را به خود اختصاص داده‌است. برج خلیفه در روز چهارم ژانویه 2010 گشایش یافت. این برج در خیابان شیخ زاید در دبی واقع شده و بخش‌هایی با کاربردهای تفریحی، مسکونی، تجاری و اداری دارد و بخشی از آن نیز به عنوان هتل درنظر گرفته شده‌ است. گل صحرایی اصلی ‌ترین ایده‌ ی طراحی برج دبی را به معماران آن داده ‌است. این طراحی نه تنها از نظر شکل فیزیکی نیروی وارده توسط باد در طبقات آخر را مهار می‌کند، بلکه به ساکنان هر کدام از طبقات نمایی منحصر به فرد و بدون اشراف به سوی سایر واحدها می‌ دهد ، همچنین استفاده از طاق در نمای برج نشان دهنده الهام گرفتن طراحان برج خلیفه از معماری اسلامی است.

 

سیتی سنتر

شعبه بسیار وسیع هایپرمارکت کارفور ، فروشگاه بزرگ ایکیا (اسباب و اثاثیه خانه)، 11 سالن سینمای ساین استار و بخش بازی کودکان به نام سرزمین جادویی ( Magic Planet ) از جمله شاخص ترین وبزرگترین بخش های این مرکز هستند.

این مرکز با زیر بنایی حدود370 هزار متر مربع و با بیش از 300فروشگاه و 13رستوران و کافی شاپ از بزرگترین و اصلی ترین مرکزخرید در دبی و خاورمیانه می باشد. بخش فروشگاهی این مرکز در سه طبقه ساخته شده است. بخش اعظمی از طبقه همکف اختصاص به پارکینگ اتومبیل ها دارد. قسمت دیگری ازهمین طبقه نیز، به فروشگاه های عرصه کننده لوازم الکترونیکی اختصاص یافته است. سایر فروشگاه های این مرکز در طبقات اول و دوم قرار دارند. البته برخی از فروشگاه های بزرگ این مرکز بدلیل وسعت بیشتر، در دو بخش متصل به هم در هردو طبقه فعالند.

باغ وحش دبی

باغ وحش دبی برای اولین بار در سال 1967 بوسیله یکی از حکام ساکن دبی بنام شیخ راشد بن مکتوم در زمینی 2 هکناری که در آن زمان نقطه پایانی شهر بود، ساخته شد.

در ابتدا حیواناتی که در این باغ وحش موجود بود محدود به چند نوع از نژادهای مختلف گربه ها ی بزرگ، میمون سوسمار برخی از خزندگان و پرندگان و سایر حیوانات اهلی و وحشی مخصوص منطقه بود اما در فاز دوم بازسازی که از سال 1986 شروع شد و تا سال 1989 به پایان رسید تغییراتی در قفس حیوانات محل نگهداری و زندگی آنها و افزایش نوع حیوانات آن از نقاط مختلف جهان بوجد امد. امروزه تعداد بسیار زیادی از انواع حیوانات مختلف در این محل نگهداری می شوند همچنین اکواریوم بزرگی برای نگهداری گونه های مختلف دریایی تعبیه شده است که بواسطه آن گونه های گوناگونی از آبزیان در آن نگهداری می شوند.

در این باغ وحش هم اکنون 230 گونه جانوری و 248 نمونه پستاندار مانند روباه شیر پلنگ شامپانزه میمون گوزن خرسهای متعدد زرافه و بعضی از گونه های در معرض خطر نگهداری می شوند.

خور دبی

خور دبی یک ورودی آب از دریا به داخل خشکی است که باعث شده تا دبی به دو بخش دیره و بردبی تقسیم شود. این خور نقش مهمی در شکل گیری اقتصاد دبی داشته است. با توجه به اهمیت آن و طبق دستور حاکم وقت دبی در سال 1954، افزایش عمق و عرض خور آغاز شد تا امکان تردد و پهلو گیری لنج ها و کشتی های کوچک و متوسط فراهم شود.

قایق هایی که در زبان محلی به آنها "ابرا" گفته می شود مردم محلی و توریست ها را از یک سمت خور به سمت دیگر منتقل می کنند. این قایق های چوبی در حدود 30 مسافر را حمل می کنند و بطور مرتب تا پاسی از شب بین دو طرف خور درحرکتند. کرایه این قایق ها 50 فلس است.

شرکت های توریستی در دبی تورهای خاصی نیز برای گردش در خور دبی ارائه می دهند. این تورها شامل یک گردش چند ساعته روی خور در داخل لنج های ستنی یا کشتی های مسافرتی کوچک است (قسمتی از عرشه لنج ها با شیشه محصور شده و سیستم های برودتی این قسمت مسافرین را از گزند هوای گرم تابستان محافظت می کند).


ارزان سفر کنیم: دبی ، شهری با دوچهره متفاوت +عکس   پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی


ارزان سفر کنیم: دبی ، شهری با دوچهره متفاوت +عکس   سیتی سنتر

سیتی سنتر


ارزان سفر کنیم: دبی ، شهری با دوچهره متفاوت +عکس   برج العرب

برج العرب


ارزان سفر کنیم: دبی ، شهری با دوچهره متفاوت +عکس   گرشگری در خور ( خشکی و دریا )

گرشگری در خور ( خشکی و دریا )


ارزان سفر کنیم: دبی ، شهری با دوچهره متفاوت +عکس   باغ وحش

باغ وحش


ارزان سفر کنیم: دبی ، شهری با دوچهره متفاوت +عکس   خور دبی و شناورهای حمل مسافر

خور دبی و شناورهای حمل مسافر

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:ارزان سفر کنیم: دبی , شهری با دوچهره متفاوت , توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............بهنوش بختیاری: راه‌های زیادی برای پول در آوردن بلدم
بهنوش بختیاری: راه‌های زیادی برای پول در آوردن بلدم
بهنوش بختیاری : صرفا روشنفکرهای دماغ سربالا مخاطب آثار تلویزیونی و سینمایی نیستند
 

بهنوش بختیاری با بیان اینکه صرفا روشنفکرهای دماغ سربالا مخاطب آثار تلویزیونی و سینمایی نیستند از بی‌توجهی به بازیگران طنز و انتقادهای بی‌رحمانه گلایه کرد و پرسید: من حتماً باید در کاری اشک بریزم که جدی گرفته شوم؟ تا کی باید برای دیگران دست بزنم و خودم تشویق نشوم؟

بهنوش بختیاری درباره حضور در سریال "مسیر انحرافی" به کارگردانی بهرنگ توفیقی به خبرنگار مهر گفت: من در این سریال نقش یک مهماندار را بازی می‌کنم که او خصوصیات منحصر به فردی دارد که شاید اگر کار جدی بود، این خصوصیات را به او اضافه نمی‌کردم. اما به دلیل اینکه کار کمدی است و تمام ایران بیننده آن هستند مجبور بودم چاشنی‌هایی به شخصیت او بیافزایم.

وی افزود: کاراکتر من از آن مهماندارهایی که همیشه دیده‌ایم؛ خیلی اتو کشیده و مرتب و منظم نیست. البته امیدوارم به مهمانداران عزیز برنخورد، چون کارهای این آدم به شخصیت خودش برمی‌گردد و فردی بسیار منفعت طلب و احساساتی است، چاپلوسی می‌کند و البته بنا به توانایی‌هایش در جزیره کمک بسیاری به دیگران می‌کند. چرا که دست و پا دار است و می‌تواند کار همه را راه بیندازد.

این بازیگر درباره دیگر همکاران خود در مجموعه اظهار کرد: کار بچه‌های تصویر بسیار قشنگ است و من خیلی لذت بردم. آنها قاب‌های کارت پستال بستند. احمد احمدی مدیر تصویربرداری نیز به نور و رنگ حساسیت زیادی دارد. طراحی گریم فوق‌العاده کار به عهده نوید فرح مرزی است و اجرایش را نسترن سیاهپوش بر عهده دارد. همینطور برنامه ریزی ما بسیار مدرن است و من خیلی کیف کردم. تنها جایی بود که به روح و روان انسان‌ها احترام گذاشته می‌شد و اگر حالمان بد بود می‌توانستیم سر صحنه نیاییم. در کل می‌توانم بگویم گروهمان 20 و درجه یک هستند. از خدمات تا کارگردان. "مسیر انحرافی" یکی از پشت صحنه‌های عالی داشت که من تا به حال دیده‌ام و امیدوارم نتیجه کار هم خوب شود.

بدشانس هستم

بختیاری درباره تلاش برای ایفای متفاوت نقش‌ها تصریح کرد: این شخصیت یک لهجه مازندرانی دارد. من بالاخره بهنوش بختیاری هستم. اما در اینجا سعی کردم صدایم را عوض کنم، لباسم عوض شده، روی لهجه‌ام خیلی کار کرده‌ام. اما همیشه این حرف بی‌ربط به من زده می‌شود که خودت را تکرار می‌کنی در حالی که من تنها کسی هستم که در میان خانم‌ها تمام تلاشم را می‌کنم که نقش‌هایم فرق داشته باشد.

وی انتقاد کرد: متاسفانه کسانی که مدام خودشان را تکرار می‌کنند اسمشان شده هنرمند و کسانی مثل من که با این همه محدودیت زحمت می‌کشم تا تفاوت ایجاد کنم و لهجه بیاورم هیچ. من از آن دسته آدم‌های بدشانس هستم اما اهمیتی نمی دهم! به نظرم هر کس بتواند با این محدودیت‌ها طنز در کشور کار کند شق‌القمر کرده است.

بازیگر "اخراجی‌های 3" ادامه داد: عادت شده به تمام کسانی که خودشان را تکرار می‌کنند می‌گویند به به چه بازیگر روشنفکر و خوبی. اما امثال من که تلویزیونی هستیم و طنز کار می‌کنیم تکراری هستیم. به نظرم دوستان باید مقداری دیدشان را وسعت دهند چون واقعاً کلیشه‌ای نگاه کردن عادت شده است.

بختیاری با بیان اینکه انگار کسانی که این انتقادها را می‌کنند درک سختی‌های کار بازیگری را ندارند، یادآور شد: من در این کار بار کمدی را به دوش می‌کشم. با این همه سختی و محدودیت. اما متاسفانه به جای قدردانی من همیشه این حرف را می‌شنوم که خودت را تکرار می‌کنی! عیب ندارد من روزی دستمزدم را از کسانی که باید بگیرم می گیرم. چه بسا که حالا هم از مردمم جواب می‌گیرم.

وی تصریح کرد: چقدر اعتراض و انتقاد؟ چرا تشویق نه چرا تقدیر نه؟ من هشت سال است مدام کار طنز می‌کنم و یک تقدیر از من نشده. "باغ مظفر" من چه شباهتی به "خانه به دوش" دارد؟ نقش من در "خانه به دوش" چه شباهتی به کاراکترم در "دارا و ندار" داشت. کجای "دارا و ندار" به "اخراجی‌ها" شبیه بود؟ مگر یک آدم چقدر چشمه خلاقیت دارد و دیگر باید چه کند؟! اما متاسفانه رسانه‌ها برای کسانی تیتر می‌زنند که آدم نمی‌داند چه چیز ویژه‌ای دارند!

بختیاری گفت: متاسفانه دیگر انگیزه‌ای برای کار ندارم. آخر تا کی باید در فیلمنامه‌های ضعیفی که هیچ ندارد، بنویسیم، بداهه بگوییم، خلاقیت نشان دهیم و باز هم بشنویم تکراری و کلیشه‌ای؟ اسم نمی‌برم. خانمی هست که در سریال‌های 90 قسمتی بازی می‌کند و همه را شبیه هم. اما در روزنامه از او به عنوان یک هنرمند یاد می شود. نمی دانم شاید با من دشمنی دارند!

وی افزود: بیننده‌‌های ما فقط یک سری روشنفکر دماغ بالا نیستند. ما از ساوجبلاغ بیننده داریم، از اطراف بندرعباس و زاهدان و هر روستایی که فکر کنید بیننده داریم تا فرمانیه و آجودانیه. ما باید طوری کار کنیم که حوصله هیچ بیننده‌ای سر نرود.

برخوردهای بی‌رحمانه‌ای با کمدین‌ها شده

این بازیگر درباره برخورد اول خود با این نقشش در "مسیر انحرافی" توضیح داد: وقتی دیدم شخصیتم یک مهماندار ساده است، به او لهجه اضافه کردم. رفتم مازنی یاد گرفتم. پس دیگر باید چکار کنیم؟ آل پاچینو هم در همه فیلم‌هایش آل پاچینویش می‌زند بیرون! تنها دلیلش هم این است که ما کمدی کار می‌کنیم. آنقدر رفتارهای بی‌رحمانه‌ای با کمدین‌ها شده و آنقدر توهین آمیز حرف زده‌اند که مردم توی خیابان هم با ما درباره نقش‌های سخیف و کارهای سخیف حرف می‌زنند! هیچکس نمی گوید فیلمنامه نویس سخیف، کارگردان سخیف، دیدگاه سخیف...

بختیاری تصریح کرد: من چند سال است به خاطر همین‌ حرف‌ها درست و حسابی آنتن ندارم. با خود می گویم بگذار این 90 شبی را قبول نکنم که تکراری نشوم. من 2، 3 قسمت در سریال "دارا و ندار" بازی کردم سریال چهار چرخ را هم داشتم که به دلیل زمان پخش آن اصلاً دیده نشد. تمام 90 شبی‌های این مدت را رد کردم. آیا این احترام به مخاطب نیست؟ در حالی که پولش هم برایم خیلی خوب است اما من می‌خواهم تکرار نشوم. مخاطبم خسته نشود هر وقت مرا می‌بیند بگوید آخیش دلم برایش تنگ شده بود اما متاسفانه با این همه انتقاد دارم انگیزه‌ام را کامل از دست می‌دهم.

 

تا کی باید برای دیگران دست بزنم؟

وی افزود: شده‌ام مثل چند سال پیش که بازیگری را رها کردم و از بس حرف‌های ناامید کننده شنیدم به پشت صحنه رفتم... آخر ما حتی یک تشویق کوچک هم نمی‌شویم. بازیگر علاوه بر انتقاد به تشویق هم نیاز دارد. نسل آفتاب از من خواست که با حضور در جشنشان بخش جوایز بازیگران طنز این سالها را بدهم. آخر تا کی من باید برای دیگران دست بزنم؟

این بازیگر در خاتمه گفت: من دنبال شهرت نیستم. از طرفی می‌توانم فیلمساز شوم، مترجمی کنم و راه‌های زیادی برای پول در آوردن بلدم. شاید این خستگی از انتقادات تاثیر بگذارد و کلا از کار بازیگری دست بکشم.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:بهنوش بختیاری: راه‌های زیادی برای پول در آوردن بلدم, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............زلاتان: نمي‌دانم با گوارديولا دست مي‌دهم يا نه
زلاتان: نمي‌دانم با گوارديولا دست مي‌دهم يا نه
زلاتان ايبراهيموويچ، مهاجم ميلان به‌شدت منتظر ديدار رفت روسونري در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان مقابل بارسلونا است. اما او نمي‌داند با پپ گوارديولا دست بدهد يا نه.
 

ملی‌پوش سوئدی در دوران حضور در بارسا در فصل 10-2009 رابطه خوبی با مربی این تیم نداشت و حرف‌های بسیاری درباره دیدار این دو در ورزشگاه سن‌سیرو زده شده است.

ایبرا می‌گوید: «نمی‌دانم با گواردیولا دست بدهم یا نه. اما اتفاقی که افتاده، افتاده دیگر. من و گواردیولا هنوز با هم مشکل داریم. او مشکلات خودش را دارد و من هم مشکلات خودم را. اما گذشته‌ها گذشته.»

خوان لاپورتا، رییس سابق بارسا گفته بود که خرید ایبرا اشتباه بود. زلاتان می‌گوید: «زمانی که با من قرارداد امضا کرد که حرفی در این باره نزد!»

او سپس درباره بازی چهارشنبه گفت میلان باید در بهترین شرایط خود باشد تا بتواند نتیجه خوبی بگیرد: «خودم را می‌شناسم و به کیفیت‌هایم واقف‌ام. همین‌طور به کیفیت‌های هم‌تیمی‌هایم. من نگران نیستم و هم‌تیمی‌هایم هم همین‌گونه. تیم باید بازی بی‌نقصی انجام دهد؛ از جمله خود من.

ما با بهترین تیم بازی می‌کنیم ولی چیزی برای از دست دادن نداریم. ما باید دو بازی بی‌نقص انجام دهیم چون بارسا بهترین تیم دنیاست. آنها این را در پنج سال گذشته نشان داده‌اند.

مسی و بارسا حتی اگر در سری آ هم بازی می‌کردند باز هم عالی بودند. هیچ تیم دیگری در دنیا چنین کیفیتی ندارد. حتی رئال مادرید. مسی بازیکن خوفناکی است. او دارد پیشرفت می‌کند و همه رکوردها را دارد می‌شکند. امیدوارم این‌گونه به کار خود ادامه دهد.»

او درباره تفاوت فوتبال در اسپانیا و ایتالیا هم صحبت کرد و گفت سری آ هنوز یکی از بهترین لیگ‌های دنیاست: «فوتبال در اسپانیا ظرافت و زیبایی و تکنیک بیشتری دارد، اما سری آ یکی همچنان از بهترین لیگ‌های دنیاست. برای یک مهاجم بازی در ایتالیا بسیار دشوارتر از اسپانیا است. من ایتالیایی‌ها و ذهنیت ایتالیایی را دوست دارم. خانواده‌ام از حضور در این‌جا راضی‌اند. کودکانم حتی از من هم ایتالیایی‌تر شده‌اند.»

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:زلاتان: نمي‌دانم با گوارديولا دست مي‌دهم يا نه , توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» 

                                                      سال نو بر شما مبارک باد    1391

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............گوگل پلاس می‌تواند به فیس بوک برسد؟
گوگل پلاس می‌تواند به فیس بوک برسد؟
به نظر می‌رسد گوگل به برتری در دنیای جستجوی اینترنتی قانع نیست و تصمیم گرفته است با تمرکز بیشتر بر توسعه شبکه اجتماعی جدید خود، گوگل پلاس، در دنیای شبکه های اجتماعی نیز حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد....
 

40 میلیون کاربر تنها طی 4 ماه، آمار فوق العاده ای برای گوگل پلاس است، اما آیا این شبکه اجتماعی می تواند به فیس بوک 800 میلیون نفری برسد؟

یاهو – جیسون گلگر: «گوگل باز» بالاخره به پایان راه رسید. پیش از این بسیاری حتی فکر می کردند بلافاصله بعد از راه اندازی «گوگل پلاس» دیگر گوگل باز وجود خارجی نخواهد داشت. گوگل باز به کار خود ادامه داد تا اینکه نهایتا گوگل اعلام کرد طی هفته های آینده آن را تعطیل خواهد کرد. [Google Buzz تعطیل می‌شود]

 

اکنون به نظر می‌رسد گوگل به برتری در دنیای جستجوی اینترنتی قانع نیست و تصمیم گرفته است با تمرکز بیشتر بر توسعه شبکه اجتماعی جدید خود، گوگل پلاس، در دنیای شبکه های اجتماعی نیز حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

رسیدن به آمار 40 میلیون کاربر در طول چهار ماه، آماری خیرکننده برای هر وب سایت اجتماعی است. اگرچه شروع گوگل پلاس بسیار خوب بوده ، اما نباید فراموش کرد که رقیب آن یعنی فیس بوک، در حال حاضر بیش از 800 میلیون کاربر دارد. البته آمارهای ارائه شده از سوی منابع مختلف تا حدودی متفاوت بوده است؛ آمارها دروغ می گویند و دروغ گوها هم دائما آمار می سازند! به هر حال، مشخص است که فیس بوک با فاصله بسیار زیاد، از گوگل پلاس پیش تر است.

 

برای آنکه گوگل بتواند کاربران بیشتری برای گوگل پلاس جذب کند باید سرویس های دیگر خود را که اکنون کاربران زیادی هم دارند در این سرویس جدید خود وارد کند. نکته مهم در مورد این سرویس ها این است که مانند گوگل باز با مشکل حفظ حریم شخصی و اطلاعات فردی کاربران مواجه نیستند و موقعیت خوبی در میان کاربران اینترنتی دارند.

 

اینکه در آینده گوگل چگونه می تواند به این سمت حرکت کند و سرویس هایی مانند یوتیوب و جیمیل را در پلاس وارد کند تعیین کننده میزان موفقیت آن در جذب کاربر بیشتر و در نتیجه رقابت نزدیک تر با فیس بوک خواهد بود. استفاده از سرویس های دیگر گوگل، گوگل پلاس را از نظر امکانات و قابلیت ها بالاتر از فیس بوک قرار خواهد داد. بدون شک تیم توسعه فیس بوک نیز بی کار نخواهد نشست تا گوگل پلاس او را از صحنه رقابت خارج کند. رقابت این دو به طور حتم، نتایج خوبی در دنیای تکنولوژی به دنبال خواهد داشت.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:گوگل پلاس می‌تواند به فیس بوک برسد؟, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............ساعاتی پیش ، جیمز کامرون، سفر به عمق ۱۱ کیلومتری اقیانوس آرام را آغاز کرد
ساعاتی پیش ، جیمز کامرون، سفر به عمق ۱۱ کیلومتری اقیانوس آرام را آغاز کرد
جیمز کامرون، فیلمساز افسانه‌ای در تازه‌ترین ماجراجویی خود که با حمایت نشنال‌جئوگرافیک برگزار می‌شود، سوار بر زیردریایی دیپ‌سی‌چلنجر روانه عمیق‌ترین نقطه زمین در گودال ماریانا واقع در اقیانوس آرام شد.
 

وی دقایقی پیش سفر خود را آغاز کرده و سوار بر زیردریایی عمودی Deep Sea Challenger طی 90 دقیقه به عمق 10994 متری زیر سطح آب‌های آزاد خواهد رسید. وی قرار است طی شش ساعت کاوش علاوه بر فیلمبرداری سه‌بعدی از بستر اقیانوس، نمونه‌هایی از موجودات زنده و مواد معدنی موجود در عمیق‌ترین نقطه اقیانوس را جمع‌آوری کند.

وی پس از پنجاه سال، نخستین انسانی خواهد بود که به عمیق‌ترین نقطه زمین سفر خواهد کرد.

خبرهای تکمیلی را در خبرآنلاین دنبال کنید.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:ساعاتی پیش , جیمز کامرون, سفر به عمق ۱۱ کیلومتری اقیانوس آرام را آغاز کرد, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............ملکه دو هزار ساله مایاها پیدا شد
ملکه دو هزار ساله مایاها پیدا شد
پس از جستجوهای زیاد در گواتمالا مقبره ملکه مایاها با قدمت دو هزار ساله کشف شد.      
 
رای دهید نکته قابل تامل در مورد اسکلت داخل قبر، قرار گرفتن سر ملکه در بین دو کاسه است. از دیگر نکات آن باید به پیدا شدن جواهرات و ظروف قدیمی شامل چاقوهای تشریفاتی، گلدان ها و مهره ها اشاره کرد.

مقبره ملکه مایاها

همچنین در نزدیکی این مقبره، مقبره دیگری به قدمت هزار و سیصد سال متعلق به یک بچه نیز یافت شده است. این دو مقبره اولین آرامگاه هایی هستند که در این منطقه پیدا شده اند. این منطقه به عنوان مرکز کار مایاها شناخته می شود و مدت هاست باستان شناسان در این منطقه به جستجو می پردازند.
 

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:ملکه دو هزار ساله مایاها پیدا شد, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............چگونه قابلیت های جدید جستجوی گوگل را فعال و از آن ها استفاده کنیم؟
چگونه قابلیت های جدید جستجوی گوگل را فعال و از آن ها استفاده کنیم؟
ممکن است شما بتوانید با سرعت باد تایپ کنید. اما گوگل می خواهد برای آسان تر کردن تجربه جستجوی کاربران، شما را به استفاده از راه های جدیدی مانند جستجو با صدا و تصاویر، ترغیب کند...
 

ممکن است این قابلیت ها، غیر ضروری تلقی شوند اما اگر دست به امتحان آن ها بزنید، ممکن است از خوب کارکردن آن ها سورپرایز شوید. بنابر این قصد داریم در این مقاله به نحوه فعال کردن و استفاده از قابلیت های جدید جستجوی بپردازیم. به ادامه مطلب توجه کنيد.

 

- جستجوی صوتی گوگل:

قابلیت جستجوی صوتی مدتی بود که روی سیستم عامل های اندروید و iOS وجود داشت. سر انجام گوگل راه این قابلیت را به کروم هم با کرد. پس شما می توانید وب را بدون تایپ کردن جستجو کنید. سرچ صوتی نیاز به هیچ گونه تنظیمات خاصی ندارد. البته، طبعا استفاده از میکروفون روی کامپیوتر جزء ضروریات است! فقط کافی است که به google.com بروید و روی آیکون میکروفون در کادرجستجو کلیک کرده و جستجو را آغاز نمایید.

 

ضمنا در نظر داشته باشید که گوگل دارد این قابلیت را به تدریج برای کاربران آزاد می کند. پس اگر به گوگل رفتید و آیکون میکروفون را ندیدید، تعجب نکنید. فقط کافی است که چند روز صبر کنید تااین قابلیت برای شما هم باز شود. هم اکنون سرچ صوتی فقط در کروم در دسترس است. شاید در آینده آن را در مرورگر های دیگری هم مشاهده کردیم.

 

زمانی که قابلیت جستجوی صوتی، به طور رسمی از طرف گوگل عرضه نشده بود، این افزونه کاری مشابه را انجام می داد. البته به واسطه ی کاربرد افزونه Voice Search برای چند سایت دیگر به جز گوگل، هنوز هم می توانید از آن بهره مند شوید. بنابر این اگر هنوز قابلیت جستجوی صوتی از طرف گوگل برایتان فعال نشده است، این افزونه می تواند راه حل خوبی برای مرورگر کرومتان باشد. هر چند در آزمایشی که نارنجی انجام داد، در تشخیص صدا چندان موفق عمل نمی کرد.

 

- جستجوی تصویری گوگل:

منظور از جستجوی تصویری، جستجوی تصاویر نیست. بلکه جستجو با تصاویر است! بنابر این اگر تصویری دارید و نمی دانید که متعلق به چه مکانی است یا لوگو ای را مشاهده می کنید و نمی دانید که به کجا تعلق دارد، می توانید فقط عکس ها را به گوگل آپلود کرده و بقیه را به موتور جستجو واگذار کنید. پس از آپلود عکس، گوگل هر اطلاعاتی را که بتواند از تصویر استخراج کند در اختیار شما می گذارد. البته گوگل اولین سرویسی نیست که امکان جستجو با تصاویر را در اختیار کاربران می گذارد. پیش از این هم TinEye این کار را انجام می داد. اما این دو با هم یک تفاوت اساسی دارند. گوگل درباره تصویر گرفته شده هر اطلاعاتی که بتواند را به شما می دهد و TinEye فقط نسخه های متفاوتی از همان تصویر را به شما بر می گرداند.

 

پس احتمالا به امتحان این قابلیت مشتاق شده اید. فقط به آدرس images.google.com بروید. در آنجا، می توانید یک تصویر را به طور مستقیم به درون کادر جستجو drag کنید یا روی آیکون دوربین کلیک کرده و آدرس URL عکس را وارد نمایید. یا به جای درگ کردن، عکس را به صورت دستی آپلود کنید. یک بار دیگر باید گفت که این قابلیت هم به تدریج آزاد می شود. پس اگر آیکون دوربین را مشاهده نکردید، باید چند روزی صبر کنید تا این امکان برایتان آزاد شود. جستجوی تصویری – برخلاف قابلیت قبلی – در همه ی مرورگر ها کار می کند. اما قابلیت درگ کردن عکس، فقط در فایرفاکس و کروم وجود خواهد داشت.

 

باز هم یک راه افزونه ای برای امتحان این چنین قابلیت هایی وجود دارد. پس اگر می خواهید از راه حل های فعلی استفاده کنید، می توانید افزونه ی Image Search را برای کروم و فایر فاکس دانلود نمایید. زمانی که افزونه نصب شد، می توانید رو هر تصویری که خواستید کلیک راست کنید و گزینه ی Search Google with this image را انتخاب نمایید. امکان درگ و دراپ هم وجود دارد.

 

- استفاده از Instant Page

این یکی، قابلیتی نیست که شما را از کیبرد دور کند. اما سومین قابلیت جدیدی که به موتورجستجوی گوگل اضافه شده Instant Page است. وقتی در کروم مشغول جستجو با گوگل هستید، Instant Page صفحات را پیش-بارگذاری می کند. بنابر این وقتی روی یکی از نتایج جستجو کلیک کنید، می بینید که صفحه مورد نظر به سرعت لود می شود. در ویدئو های گوگل رقم هایی مثل 0 ثانیه یا پنج دهم ثانیه را می بینیم. اما با اینترنت ایران روی این ارقام حساب باز نکنید. به هر حال تجربه وبگردیتان از این به بعد سریع تر خواهد شد.

 

برای استفاده از Instant Page باید نسخه توسعه دهندگان گوگل کرروم را تهیه کنید. اگر هم خیلی عجله ندارید، می توانید یک هفته صبر کنید تا نسخه بتای بعدی کروم منتشر شود. پس از آن کافی است در مرورگر خود به آدرس Preferences>Under the Hood> Predict Network Actions بروید تا عملکرد لود کردن صفحات را بهبود ببخشید. بعد از آن متوجه سرعت بالای میان کلیک روی نتایج جستجو و بالا آمدن صفحه خواهید شد.

 

شما چه تجاربی با این سرویس ها داشتید و عملکرد آن ها را چگونه ارز یابی می کنید؟ فکر می کنید این سرویس ها از هم اکنون جوابگوی نیاز کاربران خواهند بود یا راه درازی پیش رو دارند؟ می توانید تجارب خود، در استفاده از این سرویس های جدید را با دیگران به اشتراک بگذارید.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:چگونه قابلیت های جدید جستجوی گوگل را فعال و از آن ها استفاده کنیم؟, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............هر دقيقه جستجو در گوگل، چهار تن دی اکسيد کربن وارد فضا می‌کند
هر دقيقه جستجو در گوگل، چهار تن دی اکسيد کربن وارد فضا می‌کند
شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: درحالی که بحث توسعه پایدار در فرانسه به شدت داغ است، گرین پیس (صلح سبز) فیس بوک را به آلاینده بودن متهم کرده است.
 

شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: درحالی که بحث توسعه پایدار در فرانسه به شدت داغ است، گرین پیس (صلح سبز) فیس بوک را به آلاینده بودن متهم کرده است.

علت این انتقاد این است که شبکه های اجتماعی اینترنت از کربن برای کار کردن سرورهایشان استفاده می کنند.

در حال حاضر بیش از نیم میلیارد کاربر فیس بوک وجود دارد.

این کاربران در فیس بوک عکس و تصاویر ویدئویی به دوستان خود ارسال می کنند.

هم اکنون بیش از ده میلیارد عکس در فیس بوک وجود دارد و برای اینکه این عکس ها به طور مستقیم قابل دسترسی باشد پایگاه های اینترنتی از سرورهایی استفاده می کنند و این سرورها همچون رایانه ها گرم می شوند و لازم است که آنها به طور مرتب خنک شوند.

این فرآیند خنک سازی با استفاده از منابع مختلف انرژی از جمله کربن و برق انجام می شود که مستلزم مصرف انرژی فراوانی است.

به شمار سرورها در جهان روز به روز افزوده می شود.

حتی گوگل سایتی را راه اندازی کرده است که هر کس می تواند در آن میزان آلایندگی ناشی از مصرف اینترنت خود را ارزیابی کند.

هر مورد جستجو در گوگل دو دهم گرم گاز دی اکسید کربن تولید می کند و در هر ثانیه سی و چهار هزار مورد جستجو در گوگل انجام می شود.

به این ترتیب هر ثانیه جستجو در گوگل شش هزار و هشتصد کیلوگرم و هر دقیقه با دو میلیون مورد جستجو چهار هزار کیلوگرم (چهار تن) گاز دی اکسید کربن تولید و در فضا منتشر می شود.

امروزه همه غول های اینترنتی به استفاده از دیتا سنترهای سبز فکر می کنند.

در این دیتا سنترها از پردازنده های کارآمدتر استفاده می شود.

از سوی دیگر رایانه های دست دوم کشورهای پیشرفته به کشورهای درحال توسعه فرستاده می شود.

این رایانه ها در این کشورها باز فروش یا بازیافت می شوند که این امر نیز آلایندگی های خاص خود را دارد.

کارشناسان توصیه می کنند زمانی که به دستگاه هایی همچون رایانه نیاز نیست این دستگاه ها باید خاموش شوند.

این امر باعث صرفه جویی ده درصدی در مصرف انرژی خانوارها می شود.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:هر دقيقه جستجو در گوگل, چهار تن دی اکسيد کربن وارد فضا می‌کند, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............مایکروسافت سال نو را تبریک گفت
مایکروسافت سال نو را تبریک گفت
عکس پل خواجو اصفهان زمینه صفحه موتور جستجوی اینترنتی (Bing.com)
 

شرکت مایکروسافت به مناسبت سال نو ایرانی عکس پل خواجو اصفهان را زمینه صفحه موتور جستجوی اینترنتی (Bing.com) خود قرار داد.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:مایکروسافت سال نو را تبریک گفت, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............دزدی از ماشین دایی، بعد از سانحه
دزدی از ماشین دایی، بعد از سانحه
علی دایی به خاطر واژگونی خودرو شخصی‌اش متحمل خسارت مالی سنگینی شد.
 

پس از واژگونی خودرو علی دایی در حوالی کاشان، او به بیمارستان منتقل شد و برادر او و ژلکو میاچ هم به همراهش به بیمارستان رفتند. آن‌ها خودرو خسارت دیده علی دایی را در کنار جاده رها کردند و به بیمارستان رفتند تا از سلامتی کامل خود مطمئن شوند. اما زمانی که دوباره به خودرو علی دایی رسیدند تا لوازم و مدارک داخل آن را تخلیه کنند، متوجه شدند تمام لوازم ارزشمند داخل خودرو به سرقت رفته است.

دایی که قرار بود چند ساعت بعد از آن سانحه سوار هواپیما شود و به امارات برود، 5 هزار دلار، دو میلیون تومان پول نقد، یک ساعت گرانبها، و دو گوشی تلفن که یکی از آن‌ها گرانبها بود را در خودرو داشت که وقتی اطرافیان او به خودرو مراجعه کردند، متوجه شدند تمام این لوازم به سرقت رفته است.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............دلیل واژگونی خودرو دایی مشخص شد
دلیل واژگونی خودرو دایی مشخص شد
دلیل اصلی واژگونی خودرو علی دایی این بوده که سرمربی راه‌آهن یک لحظه خوابش می‌برد.
 

علی دایی كه در مسیر بازگشت از اصفهان دچار سانحه شد و به بیمارستان رفت، در حال صحبت با برادر و دستیار خود بود. میاچ و برادر دایی در حال صحبت با او بودند كه یك لحظه هر سه نفر آن‌ها ساكت می‌شوند و همان موقع دایی كه به شدت خسته بوده، خوابش می‌برد. برادر دایی می‌بیند كه خودرو در حال منحرف شدن است و تا به خودشان می‌آیند، خودرو واژگون می‌شود.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............پیکر بی جان قایقران ملی پوش ارومیه ای از آب بیرون کشیده شد
پیکر بی جان قایقران ملی پوش ارومیه ای از آب بیرون کشیده شد
پیکر بی جان 'زهرا فرجی' قایقران ملی پوش ارومیه ای پس از چهار روز جستجو، دقایقی پیش از آب بیرون کشیده شد
 

در چهارمین روز از عملیات جستجوی گسترده، پیکر بی جان این ورزشکار توسط غواصان هیات غرق نجات و امدادگران هلال احمر استان از آب بیرون کشیده شد.

فرجی ظهر روز جمعه بیست و چهارم تیرماه جاری به همراه 'رویا عباسی' دیگر هم تیمی خود بر اثر بی احتیاطی و واژگونی جت اسکی در پشت دریاچه سد شهرچایی ارومیه دچار سانحه شد.

زهرا فرجی، مدال برنز المپیاد ایرانیان و مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.

فرجی مدت 4 ماه دراردوی تیم ملی قایقرانی زیر نظر دیوید هیل سرمربی هلندی در بندر انزلی حضور داشت و یک روز قبل از حادثه برای انجام تست پزشکی به ارومیه آمده بود.

دراین حادثه رویا عباسی توسط اهالی منطقه نجات پیدا کرد، ولی پیکر زهرا فرجی پس از گذشت چهار روز از وقوع حادثه پیدا شده است.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:پیکر بی جان قایقران ملی پوش ارومیه ای از آب بیرون کشیده شد, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............ارزش فایر فاکس برای گوگل چقدر است؟
ارزش فایر فاکس برای گوگل چقدر است؟
گوگل سالی 300 میلیون دلار برای حفظ عنوان موتور جستجوگر موزیلا هزینه می‌کند
 

با توجه به اینکه در سال 2010، 84 درصد از 123 میلیون دلار درآمد موزیلا از قرار داد جستجوگر گوگل بوده است، این توافق نامه برای اینکه چراغ‌های موزیلا را همچنان روشن نگه دارد بسیار مهم است.

بر اساس آنچه AllThingsD منتشر کرده است، گوگل برای سومین سال متوالی نزدیک به 300 میلیون دلار به موزیلا پرداخت کرده است. خیلی تعجب آور نیست که رقیب گوگل بر اساس آخرین تخمین‌های comScore موتور جستجوی بینگ مایکروسافت است که هم اکنون 15 درصد میزان بازار جستجوها در آمریکا را به خود به اختصاص داده است. گوگل مطمئنا برای اینکه سهم خود از جستجوها که بر اساس آمار StatCounter هم اکنون 25 درصد کل جهان است را حفظ کند، حتی شاید بیشتر هم برای موتور جستجوی موزیلا بودن پرداخت می‌کرد. از قضا فایرفاکس به شدت از دست آن کاربرانی که Chrome گوگل را به موزیلا ترجیح داده‌اند عصبانی است.

با وجود بخت بد فایرفاکس، بینگ با تبدیل شدن به موتور جستجوی مرورگر موزیلا به پیروزی بزرگی دست خواهد یافت. دستاوردهای مایکروسافت از سهم سود بازار جستجو تجاری مستقیما مربوط می‌شود به هزینه‌های شرکای تجاری یاهو. از وقتی که یاهو خدمات جستجو - تبلیغات را برای دو کمپانی فراهم کرد، موتور جستجوی بینگ یاهو را قوی‌تر کرده است.

با این حال بینگ نتوانست لطمه بزرگی به گوگل که هم اکنون مقدار ثابت 65درصد سهم بازار را در اختیار دارد وارد کند. یاهو سرچ که در حال حاضر با بینگ یکی شده است بر اساس آمار comScore پانزده درصد سهم بازار را در اختیار دارد.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............
معرفی نخستین تلویزیون گوگلی ساخت ال جی
تلویزیونی که به گفته این شرکت به خوبی از عهده مولتی تسک بر می آید. شما می توانید همزمان با کنترل از راه دور جستجو کنید...
 

ممکن است شرکت لاجیتک دیگر دوست نداشته باشد با گوگل در ساخت تلویزیون همکاری کند. اما دلیل نمی شود که ال جی تلویزیون گوگلی خودش را معرفی نکند. به نظر می رسد شرکت ال جی این روزها نتوانسته جلوی خودش را تا نمایشگاه CES بگیرد و مشغول لو دادن تمام محصولات جدید اش قبل از آغاز نمایشگاه است.

حالا می دانیم ال جی هم تلویزیون گوگلی ساخته که احتمالا در اندازه های بزرگ ۴۲ و ۵۵ اینچی وارد بازار خواهد شد و به همراه آن یک کنترل از راه دور ویژه هم خواهد بود که LG نام آن را Magic Remote Qwerty گذاشته است. این کنترل با مجمومه ای از فرامین صوتی و تعداد مختلفی دکمه کار خواهد کرد.

تلویزیونی که به گفته این شرکت به خوبی از عهده مولتی تسک بر می آید. شما می توانید همزمان با کنترل از راه دور جستجو کنید، در شبکه های اجتماعی بچرخید و برنامه های محبوب تان را هم تماشا کنید.


معرفی نخستین تلویزیون گوگلی ساخت ال جی  در کنار گوگلی بودن، می توانید سه بعدی بودن را هم به این تلویزیون اضافه کنید. عینک های مخصوص این تلویزیون به باطری نیاز ندارند و بنابراین سبک و راحت هستند و ال جی می گوید با قیمت ارزانی ارایه خواهند شد تا بتوانید تعداد زیادی از آنها در خانه داشته باشید و با خانواده فیلم های سه بعدی تماشا کنید. ال جی فناوری تبدیلی ویژه خودش را هم روی این تلویزیون پیاده سازی کرده تا بتوانید برنامه های دو بعدی را هم تبدیل به سه بعدی کنید.  البته ال جی در کنار این تلویزیون گوگلی به توسعه پلتفرم تلویزیون هوشمند خودش هم ادامه خواهد داد و می گوید در سال آینده ۶۰ درصد تلویزیون های جدید اش به این فناوری مجهز خواهند شد. اما به هر حال از نگاه بسیاری از کاربران، گوگل چیز دیگری است.

در کنار گوگلی بودن، می توانید سه بعدی بودن را هم به این تلویزیون اضافه کنید. عینک های مخصوص این تلویزیون به باطری نیاز ندارند و بنابراین سبک و راحت هستند و ال جی می گوید با قیمت ارزانی ارایه خواهند شد تا بتوانید تعداد زیادی از آنها در خانه داشته باشید و با خانواده فیلم های سه بعدی تماشا کنید. ال جی فناوری تبدیلی ویژه خودش را هم روی این تلویزیون پیاده سازی کرده تا بتوانید برنامه های دو بعدی را هم تبدیل به سه بعدی کنید. البته ال جی در کنار این تلویزیون گوگلی به توسعه پلتفرم تلویزیون هوشمند خودش هم ادامه خواهد داد و می گوید در سال آینده ۶۰ درصد تلویزیون های جدید اش به این فناوری مجهز خواهند شد. اما به هر حال از نگاه بسیاری از کاربران، گوگل چیز دیگری است.


معرفی نخستین تلویزیون گوگلی ساخت ال جی

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:معرفی نخستین تلویزیون گوگلی ساخت ال جی , توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» خبر.............

جنیفر لوپز نمی توانست لباس دیگری برای اسکار بپوشد ؟

جنیفر لوپز نمی توانست لباس دیگری برای اسکار بپوشد ؟
این ستاره 42 ساله آمریكایی همواره جز محبوب ترین موضوعات در موتور جستجوی یاهو بوده است .
 

جنیفر لوپز ( Jennifer Lopes )  با پوشیدن لباس های عجیب خیلی بیگانه نیست . در مراسم اسكار امسال این ستاره بسیار زیبا با پوشیدن لباس سفارشی ZuhairMorad با یقه هفت باز همگان را ترساند . هنگام راه رفتن بر روی فرش قرمز پیراهنش كمی بیش از حد معمول دست  و پا گیر بود و خیلی ها فكر كردند كه  لباس او بیش از آنچه مد نظر خود لوپز بوده است بدن نما بوده است . 


ماریل هین (Mariel Haenn ) طراح مد لوپز با  گزارشگران در مورد طراحیش صحبت کرد. كیتی كوریك (Katie Couric ) گوینده  ( و هوادار دائمی اسكار ) می گفت : لباس لوپز دارد مرا عصبی  می كند . 
یك طرف یقه هفت لوپز خیلی پایین تر از حد معمول بود و تصویر برداران مجبور بودند دوربین را حركت دهند و كلوزآپ صورت او را بگیرند . 

این ستاره 42 ساله آمریكایی همواره جز محبوب ترین موضوعات در موتور جستجوی یاهو بوده است . حتی قبل از مراسم اسكار هم در فهرست 200 عددی موضوعات مورد جستجو در یاهو بوده است  و خودش مطمئن است كه فردا در بین 20 موضوع اول جستجو قرار خواهد گرفت .   

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:جنیفر لوپز نمی توانست لباس دیگری برای اسکار بپوشد ؟, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» جنیفر لوپز نمی توانست لباس دیگری برای اسکار بپوشد ؟

جنیفر لوپز نمی توانست لباس دیگری برای اسکار بپوشد ؟

جنیفر لوپز نمی توانست لباس دیگری برای اسکار بپوشد ؟
این ستاره 42 ساله آمریكایی همواره جز محبوب ترین موضوعات در موتور جستجوی یاهو بوده است .
 

جنیفر لوپز ( Jennifer Lopes )  با پوشیدن لباس های عجیب خیلی بیگانه نیست . در مراسم اسكار امسال این ستاره بسیار زیبا با پوشیدن لباس سفارشی ZuhairMorad با یقه هفت باز همگان را ترساند . هنگام راه رفتن بر روی فرش قرمز پیراهنش كمی بیش از حد معمول دست  و پا گیر بود و خیلی ها فكر كردند كه  لباس او بیش از آنچه مد نظر خود لوپز بوده است بدن نما بوده است . 


ماریل هین (Mariel Haenn ) طراح مد لوپز با  گزارشگران در مورد طراحیش صحبت کرد. كیتی كوریك (Katie Couric ) گوینده  ( و هوادار دائمی اسكار ) می گفت : لباس لوپز دارد مرا عصبی  می كند . 
یك طرف یقه هفت لوپز خیلی پایین تر از حد معمول بود و تصویر برداران مجبور بودند دوربین را حركت دهند و كلوزآپ صورت او را بگیرند . 
این ستاره 42 ساله آمریكایی همواره جز محبوب ترین موضوعات در موتور جستجوی یاهو بوده است . حتی قبل از مراسم اسكار هم در فهرست 200 عددی موضوعات مورد جستجو در یاهو بوده است  و خودش مطمئن است كه فردا در بین 20 موضوع اول جستجو قرار خواهد گرفت .   

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1398برچسب:جنیفر لوپز نمی توانست لباس دیگری برای اسکار بپوشد ؟, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود موزیک ویدیوی جدید کامران و هومن – وقتی کسی رو دوست داری

دانلود موزیک ویدیوی جدید و بسیار زیبای کامران و هومن به نام وقتی کسی رو دوست داری با ۲ کیفیت متفاوت …

|با کیفیت Full HD و بدون تگ تبلیغاتی سایت|

به همراه آهنگ این موزیک ویدیو …

 

دانلود موزیک ویدیوی جدید کامران و هومن - وقتی کسی رو دوست داری

    برای دانلود   ادامه مطلب    را کلیک کنید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 12 فروردين 1391برچسب:دانلود موزیک ویدیوی جدید کامران و هومن – وقتی کسی رو دوست داری, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود آهنگ جدید Justin Bieber – Boy Friend

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای Justin Bieber به نام Boy Friend با ۲ کیفیت متفاوت …

نسخه iTunes با کیفیت اورجینال ۳۲۰kb برای اولین بار …

 

دانلود آهنگ جدید Justin Bieber - Boy Friend

 

 

   برای دانلود   ادامه مطلب    را کلیک کنید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 12 فروردين 1391برچسب:دانلود آهنگ جدید Justin Bieber – Boy Friend, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی – مادر

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای شهرام کاشانی به نام مادر با ۲ کیفیت متفاوت …

 

دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی - مادر

       برای دانلود   ادامه مطلب    را کلیک کنید

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 12 فروردين 1391برچسب:دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی – مادر, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود موزیک ویدیوی جدید Enrique Iglesias Ft. DEV – N.A.K.E.D

 

دانلود موزیک ویدیوی جدید و فوق العاده زیبای Enrique Iglesias به همراهی DEV به نام N.A.K.E.D با ۲ کیفیت متفاوت …

|با کیفیت HD و بدون تگ تبلیغاتی سایت|

 

دانلود موزیک ویدیوی جدید Enrique Iglesias Ft. DEV - N.A.K.E.D

 

  برای دانلود   ادامه مطلب    را کلیک کنید

 

 

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 12 فروردين 1391برچسب:دانلود موزیک ویدیوی جدید Enrique Iglesias Ft, DEV – N,A,K,E,D, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود تیزر آهنگ جدید گروه زدبازی – تهران مال منه

دانلود تیزر آهنگ جدید و فوق العاده زیبای گروه زدبازی به نام تهران مال منه

این آهنگ از آلبوم زاخارنامه هستش!!!

 

دانلود تیزر آهنگ جدید گروه زدبازی - تهران مال منه

  برای دانلود   ادامه مطلب    را کلیک کنید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 12 فروردين 1391برچسب:دانلود تیزر آهنگ جدید گروه زدبازی – تهران مال منه, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود آهنگ جدید داریوش اقبالی – چنین نخواهد ماند | Dariush Eghbali – This Shall Not Remain

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای داریوش اقبالی به نام چنین نخواهد ماند

این آهنگ یکی از آهنگ های آلبوم معشوق همینجاست است!!!

 

دانلود آهنگ جدید داریوش اقبالی - چنین نخواهد ماند

                                                   برای دانلود   ادامه مطلب    را کلیک کنید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 12 فروردين 1391برچسب:دانلود آهنگ جدید داریوش اقبالی – چنین نخواهد ماند | Dariush Eghbali – This Shall Not Remain, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود آهنگ جدید Jennifer Lopez ft. Pitbull – Dance Again

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای Jennifer Lopez به همراهی Pitbull به نام Dance Again با ۲ کیفیت متفاوت …

 

دانلود آهنگ جدید Jennifer Lopez ft. Pitbull - Dance Again

برای دانلود   ادامه مطلب    را کلیک کنید

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 12 فروردين 1391برچسب:دانلود آهنگ جدید Jennifer Lopez ft, Pitbull – Dance Again, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود یزدانی به نام گل مریم

آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود یزدانی به نام گل مریم

 

آهنگ گل مریم مسعود یزدانی

 

مسعود یزدانی- گل مریم

دانلود

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 12 فروردين 1391برچسب:آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود یزدانی به نام گل مریم, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلودآهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام تقاص

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام تقاص

ترانه و آهنگ : محسن یگانه , تنظیم : شهاب اکبری

 دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام تقاص

جدیدترین آهنگ محسن یگانه در سال ۹۱

Download

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 12 فروردين 1391برچسب:آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام تقاص, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود فیلم شیش و بش

| دانلود فیلم ایرانی شیش و بش با لینک مستقیم و پرسرعت |

Shisho Besh دانلود فیلم شیش و بش

 

ژانر : ;کمدی . اجتماعی
بازیگران : محمد رضا گلزار. امین حیایی. اناهیتا همتی . بیتا فرهی . میر طاهر مظلومی.شهنام شهابی
فرمت : AVI
کیفیت : عالی
کارگردان : بهمن گودرزی
تهیه کننده : مرتضی شایسته
حجم : ۶۴۰ Mb
خلاصه داستان : دو رفیق خلافکار در جریان یک کلاهبرداری به زندان می افتند و در زندان از طریق پیرمرد در حال مرگی به نقشه یک گنج بزرگ دست پیدا میکنند و…

 

.

.

دانلود با لینک مستقیم

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 11 فروردين 1391برچسب:دانلود فیلم شیش و بش دانلود فیلم ایرانی شیش و بش, توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود فیلم ۳ درجه تب

 

|دانلود فیلم  ۳ درجه تب با لینک مستقیم و پرسرعت |

3 Daraje Tab دانلود فیلم ۳ درجه تب

 

ژانر : ;کمدی
بازیگران : رضا عطاران ، الهام حمیدی ، امیر علی دانایی ، علی صادقی ، سیروس گرجستانی ، محمدرضا شریفی نیا ، بهاره افشاری
فرمت : AVI
کیفیت : عالی
کارگردان : حمید رضا طلاحمند
تهیه کننده : یوسف صمد زاده
حجم : ۵۳۰ Mb
خلاصه داستان : الهام در آستانه ازدواج بینی اش را به خاطر بزرگ بودن و حساسیتی که مادر داماد نسبت به آن دارد ، عمل جراحی میکند او برای تغییر عکس شناسنامه وارد مشکلات جدیدی می شود که ماجراهیی را برایش بوجود می آورد…

 

.

.

دانلود با لینک مستقیم

 

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 11 فروردين 1391برچسب:۳ درجه تب دانلود فیلم ۳ درجه تب دانلود فیلم ۳ درجه تب با لینک مستقیم و پرسرعت , توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |
» دانلود فیلم ورود آقایان ممنوع

| دانلود فیلم ورود آقایان ممنوع با لینک مستقیم پرسرعت |

Vorod دانلود فیلم ورود آقایان ممنوع

 

ژانر:کمدی

کیفیت: Avi عالی

حجم: 870 مگابایت

بازیگران: رضا عطاران , ویشکا اسایش , پگاه اهنگری , مانی حقیقی , فلامک جمیدی , ستاره پسیانی , حدیث میرامینی , مهنار بیات و با حضور بهاره رهنما و علی صادقی

خلاصه داستان: خانم گیاهی دبیر المپیاد دبیرستان ممتاز گلستان یک ماه مانده به ازمون المپیاد در ماه هفتم حاملگی دو قلو هایش به دنیا می اید خانم دارایی مدیر دبیرستان و فمینیست دو اتشه در این فرصت کم چاره ندارد به جز این که دبیری مرد را که به او معرفی میشود بپذیرد

 

.

دانلود با لینک مستقیم


 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 11 فروردين 1391برچسب:ورود آقایان ممنوع دانلود فیلم ورود آقایان ممنوع , توسط keyvan&hessam | لينك ثابت |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ سیروان خسروی به نام بهار نزدیکه
خبر.............کرایه تاکسی زیاد شد
خبر.............خبر پناهندگی بازیگر معروف تکذیب شد
دانلود موزیک ویدیو و آهنگ جدید گروه ۲۵ Band – حق با توست
دانلود آهنگ سپیده به نام بهار
دانلود موزیک ویدیوی جدید و فوق العاده زیبای گوگوش به نام هیاهو
خبر.............هدفون یا اسپیکر: کدام یک برای شنیدن موسیقی بهتر است؟
خبر.............ژاپن و انگلیس از زیر قطب شمال به هم متصل می‌شوند
دانلود اهنگ لیلا فروهر به نام باز آمدم
دانلود اهنگ حسین تهی به نام قول بده
دانلود موزیک ویدیوی محسن چاوشی
دانلود اجرای زنده معین به نام راز خلقت
خبر.............ارزان سفر کنیم: دبی ، شهری با دوچهره متفاوت
خبر.............بهنوش بختیاری: راه‌های زیادی برای پول در آوردن بلدم
خبر.............زلاتان: نمي‌دانم با گوارديولا دست مي‌دهم يا نه
خبر.............گوگل پلاس می‌تواند به فیس بوک برسد؟
خبر.............ساعاتی پیش ، جیمز کامرون، سفر به عمق ۱۱ کیلومتری اقیانوس آرام را آغاز کرد
خبر.............ملکه دو هزار ساله مایاها پیدا شد
خبر.............چگونه قابلیت های جدید جستجوی گوگل را فعال و از آن ها استفاده کنیم؟